Мета: Закріплення вмінь та навичок округлення натуральних чисел і десяткових дробів. Розвиток логічного мислення, вміння правильно оцінювати та передбачуквати результати обчислень.
Тип уроку: Засвоєння вмінь і навичок
Тип уроку: Засвоєння вмінь і навичок
Розповідь вчителя:
На сьогоднішньому уроці ми пройдемо по лабіринту округлення десяткових дробів. А ви знаєте, що означає слово «лабіринт»?. Слово «лабіринт» грецького походження. У давній Греції цим словом називали палац із багатьма кімнатами і складними сполученням, внаслідок чого з нього було важко вийти.
Якщо ви правильно виконаєте всі завдання, то знайдете вихід з умовного лабіринту. І ви розумієте, що одному завжди важко знайти вихід, тому я хочу, щоб ви допомагали один одному,підтримували один одного.
А допоможе нам в цьому нитка Аріадни. Цю нитку дала Аріадна своєму коханому Тасею, щоб він міг вийти з лабіринту Мінотавра. Ця нитка допоможе сьогодні вам бути успішними на уроці.
А що чекаєте ви?
- Перевірка виконання домашнього завдання учнями.
№ 1424
№ 1427
- Повторення:
«Відбий м’яч»
Сформулюйте правило округлення чисел?
Назвіть розряди дробової частини десяткового дробу?
Як порівняти десятковий дріб?
«Найрозумніший» (учень швидко відповідає на запитання)
1) 242,647 2) 19, 862
- прочитай число
- назви розряди числа
- округли число до: 1) цілої частини;
2) до десятих;
3) до найвищого розряду;
4) між якими двома натуральними числами лежить це число.
- Математичний диктант
Запишіть десятковим дробом:
2,25 15,002 9,3025
32,06 0,008 11,125
0,324 59,025 702,034
Округлити дріб 59,045 до: 1 варіант – до одиниць;
2 варіант – до десятків.
4. Робота з карточками (2 учні біля дошки) 1 і 2 варіант
1)Округліть числа:
до десятих
5,125 ( 5,1) 3,14 ( 3,1)
1,371 (1,4) 8,372 ( 8,4)
до сотих
5,124 ( 5,12) 5, 347 ( 5,35)
6,288 ( 6,29) 6,892 ( 6,89)
0,063 ( 0,06) 9,345 ( 9,35)
2) Округліть число до:(2 учні біля дошки) 1 і 2 варіант
1 варіант 2 варіант
62594,782 сотих ; 7485,397
десятих;
одиниць;
десятків;
тисяч.
- Робота з підручником
№ 1432
Запиши в метрах попередньо округливши до сотень. (Яку частину метра становить 1см -1/100). Скільки в 1 м . сантиметрів?
1) 496 см = 500см = 5м
2) 3244см = 3200 см = 32 м
3) 5382 см = 5400см = 54 м
4) 20460 см = 20500 см = 205 м
5) 50083 см = 50100 см = 501 м
6) 312245см = 312200 см = 3122 м
№ 1433
Запиши в тонах попередньо округливши до тисяч. Яку частину тони становить
1кг – 1/1000т
1ц-1/10т
1т – 1000кг
1т – 10ц
1) 3842 кг = 4000 кг = 4т
2) 4506 кг = 5000 кг = 5т
3) 8329 кг = 8000ц = 800т
- Робота в парах
1 варіант
до сотих: 7,349; 6,02;
до десятих: 4,582; 18,89;
до одиниць: 26,87; 15,22;
до десятків: 29.09; 148,31.
2 варіант
до сотих: 5,125; 3,04;
до десятих: ;1,371; 16,98;
до одиниць: ;14,54; 23,11;
до десятків: 38.05; 129,42;
7.Виправ помилку і назви розряд до якого округлено.
62,325 – 62,360 (до сотих 62,35)
10,927 – 10,920 (до сотих 10,93)
125,84 – 125 (до одиниць 126)
839,92 – 839 (до одиниць 840)
24,6832 – 24,684 (до тисяч 24,683)
Домашнє завдання: повторити п.33, виконати №1435, 1437
8.Підсумок уроку: Сформулюйте правило округлення чисел.
Назвіть розряди десяткового дробу.
Молодці! Ви успішно подолали лабіринт
Тема уроку: Предмети та одиниці лічби.
Мета уроку: Закріпити знання з даної теми: добре читати та записувати натуральні числа, називати класи та розряди натуральних чисел. Розвивати пізнавальну активність та логічне мислення під час розв’язування вправ.
Тип уроку: Засвоєння вмінь і навичок
Мотивація: А ви користуєтесь натуральними числами? На попередніх уроках ми вивчали дуже важливу тему. На кожному уроці математики, як в середніх так і в старших класах ми будемо записувати і читати натуральні числа, крім уроків математики ці знання вам знадобляться і на уроках української мови, фізики, хімії, історії і в повсякденному житті, де вам постійно треба мати справу з числами, і в магазинах, і в банках.
Очікувані Якщо ви будите уважні то в кінці уроку ви зможете:
результати: - читати і записувати натуральні числа,
- добре засвоїти класи і розряди натуральних чисел,
- розв’яжете цікаві задачі.
А що ви чекаєте від уроку?
1. Актуалізація.
Перевірка виконання учнями домашнього завдання (перевірка з олівчиком)
№ 32
Які труднощі у вас викликало домашнє завдання?
2. Гра “Ланцюжок”
3. Проектування
Щоб добре працювати на уроці потрібно повторити матеріал минулих уроків, а для цього ми скористаємося грою “Відбий м’яч”. Якщо ви не знаєте відповіді на запитання ви можете передати м’яч своєму товаришу по парті, або своєму другу в класі.
1 Які числа називаються натуральними?
2 Наведіть приклад натуральних чисел?
3 Назвіть найменше і найбільше натуральне число?
4 Скільки є цифр, назвіть їх?
5 Яка цифра не може стояти першою у записі натурального числа (0)
6 Назвіть класи натуральних чисел (одиниць, тисяч, мільйонів, мільярдів)
7 На які три розряди поділяється кожен клас?
8 Прочитайте числа: 25368523 і 8623427108
9 Назвіть класи і розряди другого числа?
4.Робота в зошитах
Записати цифрами число, підкреслити вказаний розряд:
48 264 532 789 (десятки тисяч)
462 308 025 077 (одиниць мільйонів)
207 000 445 200 (сотні мільярдів)
20 000 050 070 (одиниці тисяч)
7 004 016 012 (десятки)
1 000 007 006 (сотні мільйонів)
5.Робота в парах
Запишіть цифрами числа, назвіть класи й розряди цих чисел:
1) 7 777 777
2) 7 700 000
3) 7 070 000
4) 7 000 070
5) 7 700 070
6) 7 007 007
7) 7 000 007
6. Математичний диктант
Запишіть цифрами числа:
1) 2 222 222
2) 2 200 000
3) 2 020 000
4) 2 000 020
5) 2 200 020
6) 2 002 002
7) 2 000 002
8) 22 020 200
7.Фізкульт хвилинка
Із-за парт всі швидко встали
Гарно спинки підрівняли
Вгору тягнемось усі
Мов трава в дрібній росі,
Потім легко всі присіли
Наче ноги заболіли
Потім встали, руки в боки
І зробили два підскоки
Каблучками цок-цок
І продовжим знов урок.
8. Гра “Найрозумніший”
Прочитайте число 25624;
Назви число, яке передує йому;
Назви число яке йде за ним;
Назви число яке на 5 більше за нього;
Назви число яке на 20 менше від нього;
Скільки одиниць тисяч містить це число?
Скільки десятків містить це число?
Розклади це число на розрядні доданки.
9. Математичне лото
Учням роздано картки(два варіанта). Учитель зачитує запитання,а учні в картках закреслюють ті клітинки, числа яких на їх думку є відповіддю на запитання.
1) яке з чисел натурального ряду є найменшим?
2) Згадайте казку про вовка та козенят. Скільки було козенят?
3) Яке з двоцифрових чисел є найменшим?
4) Яке з чисел є наступним за найбільшим двоцифровим числом?
5) Яке число передує 1000?
6) Якщо а=15, то а+1=?
7) Скільки всього двоцифрових чисел?
1
|
0
|
999
|
100
| |
20
|
10
|
14
| ||
101
|
7
|
16
|
90
|
98
|
100
|
7
|
22
| |
90
|
16
|
20
| ||
999
|
0
|
1
|
10
|
10. Робота з підручником
№ 17, № 19, № 21, № 22
Підсумок уроку: Чи сподобався вам урок?
Чи досягли ми мети поставленої на початку уроку?
Чи були ви успішними?
Чи потрібно вам ще працювати над цією темою?
Повідомлення домашнього завдання:
Повторити параграф 1, (стор. 5-9)
Виконати № 18; 20, 32*
Немає коментарів:
Дописати коментар