8 клас алгебра
( І сем.2 години на тиждень – 32
год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год.,
всього 70 год.)
Номер уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
|
Пр.
|
Тема I. Раціональні вирази (32 години)
|
||||
|
Тема №1. Дії першого ступеня з раціональними
виразами
|
|
|
|
Дроби. Дробові
вирази.
|
|
|||
Раціональні вирази.
Допустимі значення змінних. Вхідне діагностування
|
|
|||
Основні властивості
дробу. Скорочення дробів.
|
|
|
||
Зведення дробів до
нового знаменника.
|
|
|
||
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками
|
|
|
||
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками
|
|
|
||
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками.
|
|
|
||
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками.
|
|
|
||
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками.
|
|
|
||
Підсумковий урок.
|
|
|
||
Контрольна робота №1
|
|
|
||
|
Тема №2. Дії другого ступеня з раціональними
виразами. Раціональні рівняння
|
|
|
|
Множення дробів.
|
|
|
||
Піднесення дробу до
степеня.
|
|
|
||
Піднесення дробу до
степеня.
|
|
|
||
Ділення дробів
|
|
|
||
Ділення дробів
|
|
|
||
Тотожні перетворення
раціональних виразів
|
|
|
||
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
|
|
||
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
|
|
||
Раціональні
рівняння.
|
|
|
||
Розв’язування
раціональних рівнянь
|
|
|
||
Підсумковий урок
|
|
|
||
Контрольна робота №2
|
|
|
||
|
Тема №3. Степінь з цілим від’ємним показником.
Функція y=k\x
|
|
|
|
Означення степеня з
цілим від’ємним показником
|
|
|
||
Властивості степеня
з цілим від’ємним показником
|
|
|
||
Властивості степеня
з цілим від’ємним показником
|
|
|
||
Стандартний вигляд
числа
|
|
|
||
Стандартний вигляд
числа
|
|
|
||
к
Функція у= ----- її
властивості і графік
Х
|
|
|
||
Контрольна робота №3
|
|
|
||
Тема II.
Квадратні корені. Дійсні числа. (14 годин)
|
||||
Функція у=х2,
її властивості і графік
|
|
|
||
Квадратний корінь.
|
|
|
||
Арифметичний
квадратний корінь.
|
|
|
||
Рівняння х2=а.
Основна тотожність квадратного кореня.
|
|
|
||
Ірраціональні та
дійсні числа.
|
|
|
||
Арифметичний
квадратний корінь із добутку, дробу, степеня.
|
|
|
||
Добуток і частка
квадратних коренів.
|
|
|
||
Добуток і частка
квадратних коренів.
|
|
|
||
Винесення множника
з- під знака кореня.
|
|
|
||
Внесення множника
під знак кореня.
|
|
|
||
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені.
|
|
|
||
Функція у=√х , її властивості і графік.
|
|
|
||
Підсумковий урок
|
|
|
||
Контрольна робота №4
|
|
|
||
Тема III. Квадратні рівняння (18 годин)
|
||||
|
Тема №1. Повні та неповні квадратні рівняння.
Теорема Вієта
|
|
|
|
Означення
квадратного рівняння.
|
|
|
||
Неповні квадратні
рівняння та їх розв’язування
|
|
|
||
Формула коренів
квадратного рівняння
|
|
|
||
Формула коренів
квадратного рівняння
|
|
|
||
Теорема Вієта
|
|
|
||
Теорема Вієта
|
|
|
||
Теорема Вієта
|
|
|
||
Підсумковий урок
|
|
|
||
Контрольна робота №5
|
|
|
||
|
Тема №2. Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь та
задач, що зводяться до квадратних
|
|
|
|
Квадратний тричлен і його корені.
|
|
|
||
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
|
|
|
||
Розв’язування
рівнянь, що зводяться до квадратного
рівнянь .
|
|
|
||
Розв’язування
рівнянь, що зводяться до квадратного
рівнянь .
|
|
|
||
Розв’язування
задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться
до квадратних.
|
|
|
||
Розв’язування
задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться
до квадратних.
|
|
|
||
Розв’язування
задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться
до квадратних.
|
|
|
||
Підсумковий урок.
|
|
|
||
Контрольна робота №6
|
|
|
||
Тема IV. Повторення і систематизація навчального
матеріалу (6 годин)
|
||||
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
|
|
||
Функції і графіки
|
|
|
||
Степінь з цілим
від’ємним показником
|
|
|
||
Розв’язування
рівнянь, що зводяться до квадратних. Розв’язування задач.
|
|
|
||
Розв’язування
задач.
|
|
|
||
Підсумкова контрольна робота №7
|
|
|
||
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
||
Підсумковий урок
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар