Вступ
Зацікавити учнів математикою, показати її
могутність і красу, примусити полюбити її – завдання кожного вчителя
математики. Він повинен навчити учнів бачити глибину і стрункість логічних
міркувань у математиці і тим самим поступово розкривати їм ще один бік краси і
сили математики.
Важливий елемент навчання – позитивні
емоції. Уміння бачити цікаве й дивуватись приносить дітям радість, породжує
творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо на уроках математики. Таке
вміння слід виховувати й розвивати в учнів систематично як на уроках, та і
в позакласній роботі з математики.
Щоб допомогти вчителеві здійснити всі ці
завдання, в посібнику запропоновані різні форми й види роботи з учнями 5 – 6
класів, зокрема короткі історичні відомості, розв’язування цікавих задач,
загадок, жартів, софізмів, проведення позакласної роботи із застосуванням
математичних розваг.
Зауважу, що чим у більш живій, невимушеній
формі подається учням задача, тим краще вони її сприймають, охочіше розв’язують.
Бажаю Вам успіхів та творчого натхнення!
Немає коментарів:
Дописати коментар