Сторінки

вівторок, 3 листопада 2015 р.


Вступ
Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, примусити полюбити її – завдання кожного вчителя математики. Він повинен навчити учнів бачити глибину і стрункість логічних міркувань у математиці і тим самим поступово розкривати їм ще один бік краси і сили математики.
Важливий елемент навчання – позитивні емоції. Уміння бачити цікаве й дивуватись приносить дітям радість, породжує творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо на уроках математики. Таке вміння слід виховувати й розвивати в учнів систематично як на уроках, та і в  позакласній роботі з математики.
Щоб допомогти вчителеві здійснити всі ці завдання, в посібнику запропоновані різні форми й види роботи з учнями 5 – 6 класів, зокрема короткі історичні відомості, розв’язування цікавих задач, загадок, жартів, софізмів, проведення позакласної роботи із застосуванням математичних розваг.
Зауважу, що чим у більш живій, невимушеній формі подається учням задача, тим краще вони її сприймають, охочіше розв’язують.
Бажаю Вам успіхів та творчого натхнення!


Немає коментарів:

Дописати коментар